fredag 2. oktober 2015

Ny adresse


Nå som jeg snart får småpelser kanskje så kommer jeg til å få så mye å gjøre at det er like greit at jeg slår meg sammen med mamsen. Så heretter må dere som følger meg enten linke direkte til http://www.sognafaret.blogspot.no eller til hjemmesiden www.sognafaret.no isteden for til Silkepoter som er adressen hit. Nå har mamsen kopiert inn alle mine gamle innlegg inn på hennes blogg, så dere kan fortsatt få sett gamle ting, helt siden jeg var liten småpels!

Heretter er vi ett team. Team Sognafaret.

1 kommentar:

  1. Ojoj! Jag ska försöka få hussen att hitta rätt! Jag vill ju inte missa att få se dina valpar när det blir dags... Kramis!

    SvarSlett

Flat coated retrievere og engelsk cocker spaniel. Et valpekull i ny og ne. Følg vårt dagligliv på vår hjemmeside www.sognafaret.no!